WordPress okazał się w ciągu ostatnich kilku lat tak wziętym systemem zarządzania treścią, że liczbę witryn i sklepów działających z jego zastosowaniem szacuje się w tym momencie na miliony. Częstotliwość korzystania z tego CMS-a sprawia, iż strony tworzone na WordPressie są ulubionym celem ataków hakerskich. W przypadku zainfekowania witryny, potrzebne będzie czyszczenie zawirusowanego WordPressa. Jak …
Ogólna dostępność internetu oraz wygoda korzystania z niego do wyszukania potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce obecnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony www nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest przecież obecność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych przedsiębiorstw, świadczących …
Żeby konsument odkrył twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i przydatne dla potencjalnego klienta artykuły. Lecz nie wolno też zaniedbywać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków kierujących na …
Chociaż województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, dlatego nieraz z trudem można znaleźć coś dla siebie w natłoku wiadomości o bieżących eventach kulturalnych bądź sportowych i najciekawszych atrakcjach w Małopolsce. Skąd czerpać kompleksowe …
Internet to miejsce, gdzie niesłychanie prosto udaje się wyszukać informacje o każdej sferze życia. Internauci upodobali sobie szczególnie odpytywanie Google o tematy zdrowotne, często wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim surfowaniem po sieci w celu znalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Jednak czy to rozsądny sposób wykorzystywania informacji udostępnianych na …
Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing …
Jeśli na Twojej stronie znajdują się instrukcje oraz odpowiedzi na pytania “jak coś zrobić”, warto uzupełnić te informacje o dane strukturalne HowTo. Dzięki nim roboty wyszukiwarek lepiej zrozumieją treści na danej stronie. Ma ona również szansę wyświetlić się w wynikach wyszukiwania z elementami rozszerzonymi. Czym są dane strukturalne HowTo? HowTo to typ danych strukturalnych, który …
Wszyscy wiemy, czym jest copywriting, ale UX writing to wciąż dość nowe pojęcie, nieczęsto używane w Polsce. Podobnie jest z microcopy, mimo że stykamy się z nim na co dzień, korzystając z dowolnej strony internetowej. W artykule wyjaśniamy, czym jest UX writing i microcopy oraz dlaczego warto o nie zadbać. UX writing – co to …
Masz firmę i zamierzasz rozszerzyć jej działania o sklep internetowy? Jeżeli dysponujesz już stroną firmową na WordPressie, ale także jeżeli nie posiadasz w ogóle strony www i startujesz od podstaw, sklep na wtyczce WooCommerce jest wyśmienitym rozwiązaniem. Dlaczego warto założyć sklep internetowy WooCommerce? Z uwagi na to, jak ogromną popularność zyskały witryny projektowane z zastosowaniem …
Pojęcie audytu – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola przedsiębiorstwa, firmy lub spółki pod kątem licznych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie możliwości przyszłego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższą definicję, jest więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej aspekty, jak hierarchię nagłówków, …