Potrzebujesz dowiedzieć się, kto ma w swojej ofercie audyt SEO Kraków? Na co czekasz? Koniecznie odwiedź https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/.
Pojęcie audytu – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola przedsiębiorstwa, firmy lub spółki pod kątem licznych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie możliwości przyszłego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższą definicję, jest więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej aspekty, jak hierarchię nagłówków, kod strony, szybkość wczytywania się witryny, meta opisy i tytuły i wiele innych elementów. Prócz samego wyliczenia błędów i uchybień, w dobrym audycie SEO powinny być zamieszczone też wskazówki odnośnie rozwiązania wykrytych problemów.
Audyt SEO bada witrynę internetową pod względem treści na stronie, zgodności ze standardami W3C, dostępności, a także prawidłowości kodu. Co więcej sprawdzane jest również, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. W uproszczeniu, audyt SEO zleca się agencji, żeby znalazła ona wszelkie dysfunkcje strony oraz – co kluczowe – zaproponowała rozwiązania, które umożliwią ich naprawę.
Audyt SEO – sporo błędów zdoła wychwycić tylko specjalista w danym obszarze
W sieci znajduje się wiele stron oraz narzędzi, przy użyciu których szybko i bez ponoszenia żadnych kosztów przeprowadza się audyt SEO strony www. Zalety tej opcji? Szybkość i cena. Argumenty przeciw? Długo by wymieniać. Bezpłatne narzędzia lub też wersje testowe z niewielką paletą opcji, są bardzo niedoskonałe. Jeżeli już dostrzegą jakieś nieprawidłowości na stronie, to prawdopodobnie nie wszystkie. Mnóstwo problemów (przykładowo w kodzie) zauważyć można jedynie podczas analizy dokonanej przez specjalistę w danej dziedzinie, a nie algorytm.
Na płatny audyt SEO przeprowadzany przez agencję oczekuje się przeważnie od tygodnia do ok miesiąca. Okres na dostarczenie raportu powinien zostać wyznaczony w umowie zawartej z firmą, która podjęła się jego sporządzenia. Taki audyt pozwoli wykryć wszelkie najważniejsze problemy występujące na stronie. Jeżeli strona została uruchomiona na bezpłatnym szablonie bądź na platformie pokroju Shoper czy Magento, to rzeczy do poprawy może być wiele. Kiedy strona wolno się ładuje i nie ma w zasadzie żadnej widoczności na najważniejsze dla klienta frazy, to też są to znaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu będzie odpowiednim rozwiązaniem.
Audyt SEO – co wykaże, gdy będzie przeprowadzony uważnie
Odpowiednio wykonany audyt SEO może ujawnić mnóstwo błędów witryny, w szczególności:
- niska prędkość ładowania się strony w wersji desktopowej oraz mobilnej,
- błędy strony w wersji na komórki, takie jak zbyt wolne ładowanie się różnych obrazów,
- nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
- nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
- problemy z dostępem do strony dla robotów,
- powody niskiej widoczności strony na słowa kluczowe,
- brak lub niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
- brak metadanych,
- niska jakość treści na stronie,
- jakość kodu strony,
- rzeczywista ilość zaindeksowanych podstron,
- brak albo niewłaściwe połączenie z narzędziami Google (np. Google Analytics)
.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]