Centralka telefoniczna

Liderami sprzedaży centralek telefonicznych na rynku są Slican, Panasonic i Platan, które posiadają duże doświadczenie w wytwarzaniu centralek telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swojej firmie.

Centrale telefoniczne – gdzie będą przydatne?

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić czas osobom dzwoniącym, uprościć działanie instytucji oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centrala telefoniczna umożliwia przełączanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnątrz przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w sieci centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na odłączeniu wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Ma ona również możliwość danych, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.