Postaw na odpowiedni projekt gazety firmowej

Odszukaj profesjonalistów, którzy sporządzą biuletyn firmowy.

Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania pracowników, ale także działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie materiały można umieścić w takiej broszurce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – zagrzewa do pracy ekipę

Firmowy biuletyn może spełniać dwie funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, pochwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z najlepszymi pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie motywują personel. To sprawia, że członkowie załogi są bardziej skorzy do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich codzienne powinności przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta firmowa sprawia, że pracownicy utożsamiają się z wytwarzanymi artykułami, poprawia się też atmosfera w zakładzie. Dużą zaletą jest również likwidowanie błędów komunikacyjnych pomiędzy jednostkami, które bywają częstym powodem sporów w wielu firmach. Firmowy biuletyn gwarantuje też pełną transparentność strategii korporacji.

Projekt gazety – dotrzyj do klientów i prasy

Oczywiście gazeta korporacyjna to również znakomita metoda reklamy. Magazyn trafia do adresatów takich jak: konsumenci, media, potencjalni inwestorzy, uczniowie. Korporacyjny biuletyn dzięki temu realizuje cele promocyjne, podnosi sprzedaż, a także wspiera działania PR. Planując założenie firmowego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zebrać zespół redakcyjny i zaprojektować szatę graficzną. Warto skorzystać z usług specjalistów (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują format i zajmą się drukiem. Dzięki temu gazeta korporacyjna z pewnością osiągnie sukces.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]