Odszukaj profesjonalistów, którzy sporządzą biuletyn firmowy.
Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania pracowników, ale także działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie materiały można umieścić w takiej broszurce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – zagrzewa do pracy ekipę
Firmowy biuletyn może spełniać dwie funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, pochwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z najlepszymi pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie motywują personel. To sprawia, że członkowie załogi są bardziej skorzy do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich codzienne powinności przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta firmowa sprawia, że pracownicy utożsamiają się z wytwarzanymi artykułami, poprawia się też atmosfera w zakładzie. Dużą zaletą jest również likwidowanie błędów komunikacyjnych pomiędzy jednostkami, które bywają częstym powodem sporów w wielu firmach. Firmowy biuletyn gwarantuje też pełną transparentność strategii korporacji.
Projekt gazety – dotrzyj do klientów i prasy
Oczywiście gazeta korporacyjna to również znakomita metoda reklamy. Magazyn trafia do adresatów takich jak: konsumenci, media, potencjalni inwestorzy, uczniowie. Korporacyjny biuletyn dzięki temu realizuje cele promocyjne, podnosi sprzedaż, a także wspiera działania PR. Planując założenie firmowego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zebrać zespół redakcyjny i zaprojektować szatę graficzną. Warto skorzystać z usług specjalistów (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują format i zajmą się drukiem. Dzięki temu gazeta korporacyjna z pewnością osiągnie sukces.
Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]