Po więcej informacji o tym, jak zatrudnić agencję SEO skieruj się tutaj.
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, by wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną agencję SEO? Warto posłuchać sugestii specjalistów, a najlepiej tych od Google.
Google radzi, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak przykładowo Baidu, DuckDuckGo bądź Rambler, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, z reguły nie jest to realne bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i zamieściło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.
Cechy solidnej agencji SEO według Google
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, klarownie naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
- zdolność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- stały monitoring stanu strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google podkreśla także, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą wymierne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.