Nadruki na torbach – pomysł na praktyczny gadżet reklamowy

Przed właścicielami marek, którzy zamierzają poprowadzić promocję albo wybierają się na targi, nierzadko pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, by od czasu do czasu go używali i dzięki temu rozwinęli przywiązanie do marki. Gadżetem tego rodzaju są miedzy innymi torby z nadrukiem.

Wytrzymałość i inne plusy toreb z własnym nadrukiem

Przeglądając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo dostrzec, że pod kategorią “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to głównie torby na zakupy – najbardziej funkcjonalny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy imprezy lub logo na bawełnianych, płóciennych oraz jutowych torbach na ramię zawsze wspaniale wygląda, a przy tym jest wystarczająco wytrzymały, żeby długo utrzymywać się na materiale. Dodatkowym plusem takich toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby oraz wielkości zamówienia, cena na ogół zaczyna się od paru złotych za sztukę. Napisy nanosi także na torbach na notebooka bądź torbach termoizolacyjnych i konferencyjnych. Są to akcesoria, które docenią między innymi organizatorzy prestiżowych konferencji oraz wykładów. Rzecz jasna, koszt produktów tego typu i wykonania nadruku na nich jest już odpowiednio wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Gdzie warto złożyć zamówienie na torby z nadrukiem?

Podmioty organizujące działania promocyjne zazwyczaj zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Winny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze co najmniej kilkadziesiąt innych artykułów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zdecydować się np. na nadruk na koszulkach, zagłówkach bądź pozostałych użytecznych artykułach z tkaniny albo uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy oraz smycze, które w dalszym ciągu są uwielbiane przez klientów.