Google Partner – partner godny zaufania

Wszystko o Google Partnerze znajdziecie na seo4.net

Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych metod pozwalających na promocję w sieci. Opiera się na wyświetleniu internautom płatnych linków o zawartości dopasowanej do konkretnego zapytania i może podnieść sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent, jeśli strategia AdWords zostanie odpowiednio zorganizowana. Wbrew temu, co myśli wielu z nas, zaplanowanie wydajnej strategii AdWords to sprawa dla sprawdzonych profesjonalistów i bez odpowiednich kwalifikacji okaże się niemal niemożliwe. Warto więc powierzyć to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie jest to problemem – wystarczy jedynie dowiedzieć się, czy wybrana firma posiada certyfikat Google Partner.

Tytuł Google Partner

Google Partner to program, który internetowy gigant opracował, by zagwarantować kontrahentom zamawiającym AdWords profesjonalną obsługę. Opiera się on na przyznaniu agencjom reklamowym specjalnych wskazówek, z którymi mogą one stworzyć efektywne kampanie dla swoich klientów. Żeby firma zdobyła tytuł Google Partner, jej współpracownicy powinni mieć certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi wykazać biegłość w kierowaniu funduszami AdWords. Google nadaje certyfikat Google Partner firmie SEO jedynie po starannym jej przetestowaniu. Co więc oznacza on dla klientów?

Co oznacza certyfikat Google Partner?

Certyfikat Google Partner mówi o tym, iż specjaliści z danej firmy posiadają umiejętności, które umożliwiają wybór najlepszych taktyk w trakcie zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner otrzymujemy też pewność, iż agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowości oferowanych przez internetowego giganta, zaś jej pracownicy uczestniczą we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Google, a także korzystają z jego pomocy technicznej.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]