Ogólna dostępność internetu oraz wygoda korzystania z niego do wyszukania potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce obecnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony www nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest przecież obecność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych przedsiębiorstw, świadczących …
Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania pracowników, ale także działanie marketingowe. Zastanówmy się więc, jakie materiały można umieścić w takiej broszurce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – zagrzewa do pracy ekipę Firmowy biuletyn może spełniać dwie funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, pochwalenie …
Żeby konsument odkrył twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i przydatne dla potencjalnego klienta artykuły. Lecz nie wolno też zaniedbywać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków kierujących na …
Firmy lub właściciele stron internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie działań samodzielnie. Nie posiadając kwalifikacji w kwestii SEO i nie monitorując regularnie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować trafnie i – kluczowe – …
Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. …
Panoramy sferyczne to nadzwyczaj popularna i stosunkowo nowa metoda przedstawiania wnętrz firm i lokali usługowych. Najczęściej spotykamy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale również natrafiamy na nie na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on dodanie na tablicy firmy takiego panoramicznego zdjęcia. Jak zatem możesz zastosować zdjęcia 360 stopni …
Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing …
Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP? Wizytówkę NAP można nazwać internetową wizytówką firmy. Zawiera ona najważniejsze …
Sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wymaga zadbania o wiele spraw. Wśród tych naprawdę istotnych jest między innymi przygotowywanie rozmaitych raportów. Aby jednak mieć pewność, że wszystko dopięto na ostatni guzik, a sprawozdanie spełnia wszystkie wymagania i transparentnie przedstawia kluczowe informacje, zaleca się powierzenie opracowania projektu raportu fachowcom. Projekt raportu – o co w tym chodzi? Przedsiębiorstwa funkcjonujące …
Wnętrza 3D to najlepszy sposób na przedstawienie przyszłym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, z których mają zamiar korzystać. Dla większości klientów możliwość obejrzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest nadzwyczaj istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Ale czym są modele 3D i …